zondag 6 januari 2013

Action Puistjes Patch

Hallo, vandaag iets over een product voor puistjes.
Het gaat om de Life care Puistjes Patch, te verkrijgen bij de action.
Ik raad jullie niet aan om dit te gaan kopen, het werkt niet goed.
Het helpt niet om het puistje weg te zuigen, bij mij wordt het er alleen maar roder van, misschien is het bij jullie wel niet zo, maar bij mij wel. De wondpleister heb ik er verschillende minuten/uren op geplakt, maar het werkt gewoon niet. De life care poriënstrips werken juist wel weer goed. Dus het is niet het merk, maar het product dat niet werkt. In dit Life care doosje voor puistjes zitten 36 stuks, 24 kleine en 12 grote, de wondpleister is gemaakt van een hydrocolloïde absorberende stof. Er staat op de verpakking dat ze onzichtbaar zijn , nou dat is al helemaal niet het geval. voor plaatjes lees verder..




Zo zien die rondjes eruit, best wel groot voor een klein puistje.



















Zo ziet de verpakking eruit, verder niet veel mis mee..





















Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden, Werkt de pleister wel bij jou? Wil je dan even een berichtje achterlaten wat jij precies doet? Misschien dat het dan wel werkt.. alvast bedankt! bye x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten