zondag 23 december 2012

De eerste nail-art

Hallo, vandaag weer een nail art! Ik heb geen naam voor dit printje, dus als je iets leuks weet zet het in de reacties! We gaan beginnen.
 
Stap 1: je ziet het niet op de foto maar we beginnen met een base-coat daarna pak je een mintgroene nagellak en lak je je nagels, ik heb 2 laagjes.

 Stap 2: Je pakt een roze nagellak en maakt de helft van je nagels roze. Je ziet op de wijsvinger hoe het gaat worden.
 Stap 3: Met een zwart dun kwastje of saté-prikker maak je een zwarte streep tussen de 2 helften.
Stap 4: en als laatst maak je stipjes op de mintgroene helft en boogjes tegen de zwarte lijn aan de roze kant!
 HET RESULTAAT! Super leuk toch?
Wat ik heb gebruikt: Long Lasting Nailpolisch mintgroen(etos) hoe duur het is weet ik niet, er was laatst zo'n actie bij zoveel euro kreeg je een nagellakje, de dunne kwastjes van de action heb ik gebruikt in de kleuren magenta en black. Zo'n setje kost €1.35. En ik heb de top-coat van de action gebruik die was €0.79 die gebruikte ik ook voor de base-coat.
Ik hoop dat jullie dit nail-art printje leuk vonden, heb je ideën voor een printje laat het me weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten