maandag 18 februari 2013

Max make-up Eye Shadow Palette

Hallo, vandaag ben ik naar de action geweest en toen vond ik een leuk goedkoop oog schaduw pallet.
In het oog schaduw pallet zitten 18 kleurtjes die goed gepigmenteerd zijn maar soms wel een beetje brokkelen.

                                                                                                                                                                                     
Op dit plaatje zie je het pallet er zit een mooi groot spiegeltje in en je heb 2 borsteltjes, die ik zelf niet zo goed vindt

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Zo zie je de kleuren wat beter, ik vind de kleuren erg mooi, en je kunt ze goed met elkaar combineren.
Het doosje vindt ik ook best wel mooi, het lijkt wel een klein beetje op zo'n sleek doosje, behalve de letters maar het mat zwart.
Dit zijn de 3 rijen naast elkaar, je ziet bij de roze tinten dat ze wat meer glitter hebben, bij de 2e rij zie je de nude kleuren wat meer en in de laatste rij heb je de donkere kleuren.

Het palette is €1,49 dus goedkoop! het palette is nummer 03 Nude
ik hoop dat jullie hier wat aan hadden! bye, x

1 opmerking:

  1. Een vriendin heeft hem ook en die is er heel enthousiast over:)

    BeantwoordenVerwijderen